where is the love?

sitter just nu och spelar gitarr, det finns nog faktiskt inget roligare!
idag efterskolan satt jag i klassrummet och läste och pluggade ända till kl 4, var nog bara jag som var kvar i skolan, lite läskig var det, hihi! men jag läste iaf ut en bok, så ska gå och långa fortsättningen på den imorgon, sen kom jag lite längre, i matten och historian, så nu ligger jag nog förhoppningsvis inte efter så mycket längre, och nu ska jag nog plugga in egelskaglosorna tills imorgon, och i helgen ska det bli upp till 15+ hur skönt kommer inte det bli?
varit riktigt ruggigt väder idag iallafall, men nu ska jag plugga återkommer lite senare.


en justnu bild..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback