två dagar kvar!

hejsan, igår hängde maja med mig hem, vi åt lite gott, sen tittade vi på film och åt chips, thhi (a)
sen gick vi och la oss vid kl 10 (?) haha, och vaknade idag vid halv åtta, haha herregud!
idag fick jag öppna mina paket från mamma och johan, då fick jag:
ett par vita converse
500 kr på gina
ett jätte fint armband
en tröja
en bh och ett par trosor!
och sen fick jag 500 kr av mormor och morfar som jag är hos just nu, har nyss ätit tacos, och om en stund blir det tårta.. :D imorgon åker jag till braås, och stannar där 2 veckor, på måndag fyller jag år också, och då ska jag fira det lite med mina underbara vänner i braås, undrar vad dom har planerat, hmm..
oj detta blev långt, lägger upp bilder när jag kommit hem till pappa och internet är snabbare, puss hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback