Tova här!

både glad o sur på alexandra, lite sur över att hon uppdaterat så lite så jag tänkte att de gör jag nu! men är så GLAD för att hon är världens bästa kompis som fixar min iphone o lägger in kontaker. japp, visst är hon sneeeel?
hon tittar på beverly hills nu om ni vill veta, jag själv hänger lite vid datorn o skippar wallander idag..  
hon börjar blogga imorgon sa hon till mig o de hoppas jag, då kommer de upp outfit i facelook med för de är jag som har sagt till henne att ha det. bra va? :)


våran första lan kväll på bild, måste ha våran fjärde snart?


sen ville jag bara göra klart för er att alexandra måste ha varit drogad eller ngnting när hon skrev inlägget om att hon var så stark? mina vänner de är tvärtom, jag är på första bilden o hon på andra. hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback