Tova här.. igen

åh, alexandra tvingade mig gästblogga här en gång till. hon är värsta dålig på att blogga! imorgon ska inte alexandra till skolan för hon ska färga håret, mesigt att inte åka till skolan iafl tkr jag, de som är så ruligt. sen ville jag bara påminna er om att alexandra fyller år på måndag, glöm inte det! jag ska in till stan o handla lite smått o gått, hihi :) jag vet ju inte vad jag ska skriva mer? jag har inget mer på hjärtat, utom att ni gärna får titta in på min blogg, den är länkad där nere i hörnet, jag är så lat så jag orkar inte göra det :) hihi. vi hörs säkert ngn annan gång när alexandra inte orkar blogga o tvingar mig istället! ha de bra sålänge!


hon är rätt snygg iafl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback