oj, här har man inte skrivit på länge!

hejsan allihoppa!
nu har jag inte bloggat på jävligt länge asså, och tänker därför börja göra det nu!
men internet har dampat sig typ as mycket både hos mamma och pappa, men nu har jag lyckats få igång det,puh!
skolan idag gick jätte fort, och den var riktigt kul också :D
imorgon är jag ledig, för då ska jag färga håret runt kl 12 så då fick jag ledigt, för det är ju inte lönt att gå i skolan typ i 2 timmar (?) så lägger upp före och efter bild imorgon, om jag kommer ihåg att ta en bild!
sen på fredag hänger maja med mig hem kanske, sen på lördag ska vi fira mig, för fyller år på måndag! hihi
ojj, detta blev ett långt inlägg! men det kommer nog bli fler under kvällen, för har rätt mycket att ta igen nu, eller vad säger ni?
hörs senare, ska titta klart på beverly nu, sen ut och springa!


inga bilder på datorn, för sitter vid mammas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback