skolan suger..

skolan idag var verkligen skiiit seg, men det var nog bara för att jag bara sovit 3 timmar inatt -.-
hade lite svårt att somna.. och blir ingen outfit och facelook varje dag nu när skolan börjat, för inte alltid jag orkar ta kort och det där..
och nu har jag nyss kommit ur duschen, så nu ska jag titta på pirates of caribbean igen - vid världens ände, för jag fattade ingenting av den igår, så måste fatta så ska göra ett till försök!
blir inget mer bloggande idag, bloggar mer imon, och på onsdag då jävlar blir det att träna!! :D:D:D
pusshej ♥






vems röv?? (a)

Kommentarer
Agathaaa!(a)

moaass höhööhöh XD <3

får jag länk nudå(A) <3

2011-03-01 @ 20:12:00 | http://agataahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback