OCH JAG ÄR JU BÄST PÅ ATT BLOGGA..

tycker ni att jag är bra på att blogga? det tycker jag iallafall!
som sagt, mycket har hänt sen sist jag bloggade, jag har haft världens träningsvärk, gått på tc och sen skoldagarna, men där har det inte hänt mycket. och idag blev det dackestupet med skolan, eller dom som ville åka med då.
det var så himmla kul, fast jag åkte och typ spännde mig i benen, så fick jätte ont i början, men det släppte lite sen! :) efter skolan hämtade mamma mig, sen sjutsade vi hem maja, sen åkta jag hem. och idag har jag inte gjort ett skit, tittat klart på beverly hills, så nu ska jag få låna säsong 3 av ebba, super gulligt!
och imorgon åker jag till ellen, övernattar där efter skolan, mysigt!
nä nu ska jag ladda ner lite låtar till ellen, skriver kanske mer senare, puss :D


sen har jag typ inga bilder alls, så ni får nöja er utan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback