MOA UNDERBARASTE TRYSBERG!

bara för att du skrev om mig ska jag skriva om det darling -----> www.moabirgittatrysberg.blogg.se


vart ska jag börja? jo jag kan börja med att säga att du är världens underaraste vän!
finns nog ingen jag skrattat åt/med så mycket som jag skrattat åt/med dig.. du får mig alltid att skratta på vilket humör, och vad som helst har hänt mig!
du är en av mina bästaste vänner, och jag hoppas vi håller ihopp till graven älskling (?)
och att du alltid kommer vara min KK såklart, för skulle inte kunna leva utan det :')
och du är en äkta vänn, som man kan lita på upp till 110%, fast ja! du ljuger ju rätt mycket, men älskar dig såååhhäääääääääärrrr mycket iallafall honey!
finns så mycket mer att säga, men dethär får rääcka!!

+ att du är så jävla het! ♥













åh du är så cool..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback