hos mamma i vetlanda nu.

det gick inte att logga in idag på morgonen, men nu gick det..
somnade vid halv 7 idag och vaknade vid kl 10 av att jag var tvungen att gå upp, så jag har sovit mycket (!!)
men nu är jag hos mamma, stannade förbi på donken hem och köpte en milkshake, så gott är det.
rätt skönt att det finns donken i vetlanda, fast det är en bit ifrån där jag bor, så man är ju där typ aldrig, men det är ju bra! :D
idag blir det ingen outfit elr facelook för har bara på mig mjukis, och inte fixad eller något..
och imorgon börjar skolan igen, har varit galet skönt med lov, men nu får vi tagga till påsklovet (a)
men nu ska jag inte skriva mer, tråkar ju bara ut er, så hörs senare om jag har något bra att komma med!
puss ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback