fullspeckat scheema!

kom nyss hem, har varit ute med alice, linn och jacob, vi köpte lite chips och energydricka och satt och snaskade på det i ett trapphus, smarigt!
imorgon kommer maja hit och sover hos mig, då blir det att vara med alle och andree trorja! hihi
inte säkert än, men på fredag kanske jag åker till åseda och är med mina underara vänner hos julia!
sen på lördag blir det hanaslöv med moa och andree :)
så schemat är rätt fullt, tycker jag iallafall.. skulle planerat in bio med moa också, men finns ingen ledig dag till det, hehe men nej nu blir detta inlägget långt och tråkigt, så nu säger jag godnatt om jag inte kommer på något att blogga om lite senare.. pusssss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback