Dag 01 - presentation om mig!

okej nu ska jag presentera mig själv då!
jag heter Alexandra och är 13, snart 14 år den 21 mars!
jag bor i vetlanda med min mamma och lillasyster
och i braås med pappa och snart ett till syskon.
på fritiden är jag med vänner och ibland gymmar jag, spelade fotboll innan, men det var så jobbigt att mamma/pappa skulle hämta mig efter träningarna osv, allt blev bara så stressigt, men jag gillar fotboll :)
min familj och mina vänner är det bästa jag har, inte bara 1 vänn utan alla mina fina vänner, och ni vet ju vilka ni är så skriver inte upp er här, men dom är verkligen dom bästa iallfall!
och finns nog inte mycket mer att säga, är det något ni undrar så fråga det isf, jag svarar på vad som helst :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback