baby, jag tror jag är kär..

hejsanhoppsan!
det blev stan idag med moa, agataaaaaaaaaaah och joppe (Y)
gick runt lite nere på stan, sen blev det kina!
sen stack vi till konsum och tog kort i ngn sån där kortautomat!
80:- för det, haha och jag blev knappast med på dom bilderna heller, men man fick lämna lite plats till dom som är lite snyggare också! puss på er cheyor!
sen stack moa och jag till fritidsgården, och körde bingo, haha men jag förlorade, så det var inte kul! :(
och nu är jag aaas trött, och har blåa prickar i hela ansiktet, för alle och moa, och ali höll på med ngn blå sak man har till biljard, så då fick jag på mig hih (A)
men nu blev detta långt, men nu får ni allt läsa.. och har inte tagit några kort så ni får klara er utan idag!
men nu ska jag inte skriva mer, haha pussss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback