fan vad bra jag är!

Hejhopp! Igår efter skolan åkte jag med Maja hem till lilla Norrhult, när vi kom hem så fixade vi oss lite, sen drog vi till thai och åt lite, sen stack vi till skolan, och där gjorde vi typ världens bästa aprilskämt på Ossian, haha.
Sen var vi typ ute till halv 10 typ, när vi kom hem spelade vi lite gitarr och sen blev det att lägga sig, var så galet trött. Sen idag åkte jag hem vid halv 2, när jag kom hem städade jag HELA rummet, och mublerade om, sen målade jag 3 tavlor till rummet, fan vad bra jag är! Sen ska jag också laga lite tacos till min familj, är man underbar så är man, men nu ska jag fixa naglarna, och mitt trollhår, så skriver mer senare, puss!





finavän!

Kommentarer
majsaan

du är fin min älskade! <3<3

2011-04-04 @ 19:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback