JAG BLOGGAR BRA!

hejhej, inte bloggat på ett tag nu, men har haft annat för mig, sen har jag verkligen inte varit bloggsugen, men nu får det ta och börjas lite smått igen, ska iaf göra minst 2 inlägg varje dag, hehe får se hur det går!
haft mycket prov nu på sista tiden, men har haft väldigt bra betyg i alla så det känns skönt att få jullov nu och veta att man gjort det sista! ;)
och imon väntar jullovet, och en härlig julavslutning!
så just nu har jag lockat håret för att se hur jag ska ha det imon, så nu ska jag bara testa kläder till oxå, hehe!
och ikv ska jag kanske ladda över bilder till datorn från mobilen men det är bara om jag orkar, för det tar typ 30 min att ladda över, helt segt! men ah nu blev det ett långt inlägg så nu får ni läsa, hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback